instagram
en
pl
home

Partnerem projektu "Miasto Żyje Designem" jest Miasto Poznań.

Design jest cichym ambasadorem naszej marki - ponadczasowe słowa "Papy LOGO" Paula Rand'a czynią design elementem nieodłącznie związanym z kreowaniem wizerunku. Poznań dba o rozpoznawalność w oparciu o wykorzystanie siły projektowania, sztuk użytkowych, nowej estetyki oraz potencjału kultury, która niesie silny przekaz. Nasze miasto stanowi ważny ośrodek kreatywności. Priorytetem w kształtowaniu Poznania - przestrzeni wspólnej (nie niczyjej) - jest dbanie o kulturę spędzania czasu wolnego jego mieszkańców. Władze lokalne widzą wartość w kreowaniu przyjaznej i dostępnej dla wszystkich przestrzeni publicznej. Wydarzenia promujące design wprowadzają w tkankę miasta świeżą estetykę, tworzą nową jakość przestrzeni, przyciagają ludzi wrażliwych na piękno, wyzwalają pozytywne zachowania. Na planie miasta pojawiają się punkty popularyzujące polskie i europejskie wzornictwo: showroomy, galerie sztuki, uczelnie, szkoły, czy centra biznesu i kultury.

Miasto Poznań jako partner projektu "Miasto Żyje Designem" otwiera się na współczesne trendy, dając szansę twórcom grafiki użytkowej na eksperymentowanie w miejskim detalu.

12908.JPG

Projekt wspierają także Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna oraz firma Qpony.

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (PLOT) została założona w 2003 roku z inicjatywy Miasta Poznania, samorządów aglomeracji poznańskiej oraz najważniejszych poznańskich instytucji i przedsiębiorstw, związanych z turystyką. Głównym celem PLOT jest promocja Poznania i aglomeracji poznańskiej jako miejsca atrakcyjnego turystycznie oraz wspieranie rozwoju rynku turystycznego w tym regionie. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna stanowi platformę współpracy pomiędzy administracją a branżą turystyczną, instytucjami kulturalnymi oraz podmiotami gospodarczymi, których działalność ma istotne znaczenie dla lokalnego rynku turystycznego. Aktualnie Stowarzyszenie liczy blisko 60 członków.

Qpony to poznańska firma, tworząca dwie największe mobilne aplikacje, dedykowane głównie branży retail, które zostały pobrane już ponad 1 000 000 razy. Liczba aktywnych użytkowników przekracza miesięcznie 1 200 000, co pozwala na dotarcie z ofertą do szerokiego grona osób będących w fazie podejmowania decyzji zakupowych. Prosprzedażowy charakter aplikacji Qpony oraz Blix doskonale   wpisuje się w cele stawiane przez niemal każdą branżę i pozwala kierować dedykowane treści do potencjalnych klientów.